10. ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

ΗΜΕΡΑ

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Αλέξανδρος Καραβλίδης
Αριθμός ωρών ομίλου: 2-3 ώρες
Οι τάξεις που απευθύνεται ο όμιλος:
Α΄ Β΄ Γ΄ Γυμνασίου

Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του ομίλου είναι οι μαθητές να αποκτήσουν τις ακόλουθες γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις:

  • Να γνωρίσουν τον προγραμματισμό (μεταβλητές, δεδομένα, εντολές εκτέλεσης, βρόγχους).
  • Να συνεργάζονται ομαδικά σχεδιάζοντας, προγραμματίζοντας και συνθέτοντας κατασκευές που μπορούν να βελτιώσουν την καθημερινότητα μας χρησιμοποιώντας καθημερινά υλικά.
  • Να επιλύουν προβλήματα ακολουθώντας τη λογική σειρά (ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση, δοκιμή και αξιολόγηση).
  • Να δημιουργούν προγράμματα τα οποία θα τρέχουν αυτόνομα ή θα θέτουν σε κίνηση και να ελέγχουν ρομποτικές εφαρμογές.
  • Να επιλύουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται αναγνωρίζοντας, εντοπίζοντας και αναθεωρώντας τα σφάλματα
  • που μπορούν να παρουσιαστούν τον κώδικα βελτιώνοντας τις κινήσεις των ρομποτικών κατασκευών.
  • Να αναπτύξουν ευρηματικότητα σχεδιάζοντας και υλοποιώντας πρωτότυπες εφαρμογές επιστήμης, τεχνολογίας και τέχνης.
  • Να παρουσιάζουν την εργασία τους και να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς (π.χ.Generation Next κ.α.).

 

Η Διδακτική μεθοδολογία που θα ακολουθησουμε είναι η Ομαδοσυνεργατική, η Διερευνητική – Αποκαλυπτική  και η βιωματική προσέγγιση επίλυσης προβλήματος (problem based learning)

 

Ενδεικτικά οι ενότητες που θα διδαχθούν είναι οι ακόλουθες:

 

  • Arduino: Αισθητήρες και Περιφερειακά, Προγραμματισμός
  • App Inventor: Δημιουργία εφαρμογών για κινητά, συνεργασία με το Arduino
  • Σχεδιασμός κυκλωμάτων στο TinkerCAD
  • Citizen Science και Big Data πλατφόρμες και Εφαρμογές – Apps. Ποιος είναιο ρόλος μας ως πολίτες;
  • Προετοιμασία για διαγωνισμό. Υλοποίηση κατασκευών-εφαρμογών.
  • Σχεδιασμός οργάνωση και εκτέλεση αποστολών διερευνώντας και καταγράφοντας τις δυνατότητές της κάθε δημιουργίας.
  • Ανάρτηση δημιουργιών στην Πλατφόρμα OSOS, στην ιστοσελίδα Generation Next κ.α.

 

ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΕΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΝΕΑ

Μετάβαση στο περιεχόμενο