4. Ξόρκια και Απίθανες Ιστορίες

ΗΜΕΡΑ

Ξόρκια και Απίθανες Ιστορίες
Πώς να μην βραχυκυκλώνετε
ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΟΥ: Ξόρκια και Απίθανες Ιστορίες . Πώς να μη βραχυκυκλώνετε

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δίμιζα Κυριακή Κλάδος:ΠΕ02
Ημέρα διεξαγωγής: Παρασκευή
Ώρα διεξαγωγής:13:20 μ.μ. – 14:45 μ.μ.
Τόπος διεξαγωγής: 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας.
Τάξεις που απευθύνεται ο όμιλος: Α ́, Β ́ και Γ΄ Γυμνασίου

Αν σου αρέσει να λύνεις ιστορίες ή θες να γίνεις ο άνθρωπος – κλειδί
Κι ανάποδα
Αν σου αρέσει να δένεις ιστορίες ή θες να γίνεις ο άνθρωπος – γιατί
Αν πάλι δεν συμβαίνει τίποτα από όλα αυτά και θες απλώς να γίνεις ακροβάτης
Φτου και βγήκες!
Θα κάνεις τον γύρο του Εαυτού σου
Θα κάνεις τον γύρο των Άλλων
Κάπως έτσι ξεκινά κι ο γύρος του Κόσμου
Προσοχή!!!
Έχεις μόνο μία ευκαιρία!
Πάρε και τον καθρέφτη σου μαζί!

Θα πούμε ιστορίες:
για να μας ακούσουν
για να μη βαριόμαστε
για να πούμε ένα μυστικό
για να ξεφοβηθούμε
για να ξεχωρίσουμε από τους άλλους
για να ενωθούμε με τους άλλους
για να συμπαρασταθούμε
για να δικαιωθούμε
για να ξεμπερδευτούμε
Ιστορίες που πλάθονται με χίλιους τρόπους αλλά λέγονται μόνο με έναν: τον δικό μας.

Κι αν καμιά φορά, δυο ιστορίες ζητούν να εξοντώσουν η μία την άλλη, θα μπούμε στη μέση και θα αναδείξουμε την αλήθεια τους.
Θα διαμεσολαβήσουμε
γιατί θέλουμε κάθε ιστορία να έχει καλό τέλος.

Όμιλος Δημιουργικής Ανάγνωσης Αφήγησης Γραφής & Έκφρασης

Ο όμιλος απευθύνετει σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και έχει στόχο να διευρύνει τις εμπειρίες των μαθητών και να αυξηθεί το ενδιαφέρον τους για τη λογοτεχνία, την ανάγνωση, την αφήγηση και τη δημιουργική έκφραση. Ταυτόχρονα καλλιεργεί τις επικοινωνιακές ικανότητες των μαθητών, τους εκπαιδεύει στην επίλυση προβλημάτων και στη διαχείριση κρίσεων, αναπτύσσει και να τονώνει την αυτοπεποίθηση και τις προσωπικές τους δεξιότητες. Οι μαθητές ασκούνται στη δημιουργική έκφραση μέσα από τη διερεύνηση, την περιπέτεια, τον πειραματισμό και την ψυχαγωγία ενώ ταυτόχρονα εξοικειώνονται σταδιακά με τη γραπτή και προφορική έκφραση και κυρίως με τη ρητορική του γραπτού και του προφορικού λόγου. Ως ερεθίσματα για την ενεργοποίηση της φαντασίας και των μηχανισμών της δημιουργικότητας χρησιμοποιούνται ποικίλα λογοτεχνικά κείμενα, πεζά και ποιητικά, πίνακες ζωγραφικής, κόμικς κ.ά.
Η εκπαίδευση έχει βιωματικό χαρακτήρα. Εφαρμόζεται η Βιογραφική προσέγγιση (αφηγήσεις και ιστορίες ζωής), οι μαθητές αφηγούνται, ακούνε αφηγήσεις, αναλαμβάνουν ρόλους, προβληματίζονται, διερευνούν, συνεργάζονται, αποκτούν επίγνωση της ταυτότητάς τους και ενσυναίσθηση. Δραματοποιούν τις αφηγήσεις τους, ασκούνται στη Δημιουργική Γραφή κι Ανάγνωση, δημιουργούν ψηφιακές αφηγήσεις. Υλοποιούν αφιερώματα στην εφηβεία, την ετερότητα, τον εκφοβισμό κλπ. μέσω της εφηβικής βιβλιοθήκης.

ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΕΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΝΕΑ

Μετάβαση στο περιεχόμενο